PANTAD Å SÅLD

Choobre!
Idag var jag hemma, bara för att se att det inte var magsjuka jag hade och det var det inte! Skönt!
Idag har jag iallafall gjort rent alla sminkborstar och trimmat ögonbrynen, jag failade.. Heh. Nu är dom typ pinnsmala så det blir å måla dom bredare. Och hoppas på att dom har växt ut tills i helgen!
Iallafall det kan vi skylla på kära systeryster som har snott min pincett och inte vet vars hon har hett den.. Och jag hittade inte mammas sååå. Då fick det bli trimmat..  Otippat värre?!
Lyssnar på massa bra musik just nu så jag tänker ge er några låtar såhär när Vintern börjar komma. (Trots att det inte har börjat snöat än?)





Bra musik det hära!
Hoppas iallafall att ni har en bra dag och kväll!
Pussar och kramar! //Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback