Ohgosh.

Hej allihopa!
I år har ju klass nio anordnat en bal (som niorna gör varje år) och temat är 1980! Asså ja. Nu när jag har kollat på bilder å så, så fattar jag inte varför dom valde det temat. Jag menar, det är ju så sjukt fult. 
Liksom.. Finns inge fulare? Kolla liksom.




om jag ska ha nån 80's frisyr får det nog bli den här:

Resten var ju rent hemska. Men den här var ju rätt okej ändå..
Nu kolla, sminket.. Fast det var inte det hemskaste jag sett men fortfarande.



Fast den här var faktiskt rätt snygg så den får det nog bli:

Mjaaa som sagt, det här kan ju bli.. Intressant.
Men vad tycker ni? Hiss eller Diss?
//Matilda

Kommentarer
» Sandra

men alla kommer ju vara lika "fula" så ;)

2011-11-17 // 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback