NU ÄR DEN ÄNTLIGEN HÄR!

Hej hopp kära läsare, nu är den äntligen här, den nya designen! Gjord av min lilla älskling Loviza som tog sig friheten att göra den! Jag tycker att den blev helt awesome. Vad tycker ni?
Däremot måste jag göra en ny logga tror jag.. Men än så länge får ni nöja er med snestreck och hjärtan. 
Juste! Idag har jag fastnat för en låt.. Den är typ underbar. Jag hade tänkt länka den, snäll som  jag är. 
Riktigt örongodis detdära.


Bästa typ. Nejmen. Den är bra. Lyssna på den, och njut.
"Du får mig falla handlöst ner
Och det är nått som alla ser
men låt mig få falla lite mer
För jag älskar den känslan."
Finaste typ. 

liten bild på mig bara.
Puss och kram så länge! 
// Matilda. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback