Mjöliga cheyer.se



Chobre alla fina läsare! 
Idag på mingos bakade jag, Emmeli och Petro pepparkakor och hade halvt mjölkrig. Det var faktiskt roligt.
Sen har jag blivit skallad i näsan.. Som vanligt? ;)
Heh. 
Iaf så tänkte jag ge er ett filmtips! Och det är filmen "G-som i Gemenskap". Mamma sa att jag skulle se den, för den var inspelad på 80-talet, och det var perfekt för att tagga inför balen med!
Den var så sjukt rolig och ba galet bäst! Har fan aldrig sett någon bättre. Jag tycker verkligen att ni ska se den!
Magnus Uggla och Niclas Wahlgren är ju med, och vem vill inte se dom i yngre år? 
Iallafall så såg jag och ella och mamma och amanda den igår, så jag rekomenderar den för alla er! 


Nu lite bilder på mjöliga cheyer :]


Gull.
Puss och kram!
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback