HELLO BRO !

CHACHA ~
Detta är izza som talar. hihihi jag har just brytit mig in på Matildas blogg jaaow!
Håller på med en ny design till henne (; Hoppas hon gillar den bara.... höhö

Anyways. Matilda är en awesome person för er som inte visste det.
Kan inte beskriva hur otroligt jävla bra hon är!
I nästan tre års tid har vi känt varandra nu.
Varje gång jag haft det svårt har hon stått vid min sida och lett mig rätt.
Som ett ledande ljus i mörkret. Min skyddsängel.
Ingen kommer kunna ersätta henne från mitt liv.
Jag älskar henne som en bästa vän trots att vi aldrig träffats.
Men snart ska det bli av och jag längtar så jag kan gå av </3

hihihi, pos&kram / Izza♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback