Förlåt för dålig update!

Choo!
Jag måste säga förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har varit så upptagen nu. Vi har haft besök av mammas sambos mamma. Ah, och hon sov i rummet där vi har datorn så jag har inte kunnat sitta så mycket.
Och i helgen har jag varit med Jimmy, han kom till mig i fredags, och då var vi hemma hos mig och ba lattjade. Sen på kvällen for vi till UG på övernattning där, men vid halv fem på morgonen blev han trött och ville hem och sova. Så då gick vi hem, och han somnade typ dirr.. Jag låg typ vaken och inte kunde sova för han andades mig i örat så då fick jag rysningar på rumpan, då är det typ omöjligt att sova.
Sen for han igår, lördags, vid 3 tiden. Fett tråkigt, men jag fattar att han ville fara för hela släkten skulle typ komma.. 
Iallafall så saknar jag han asmycket. Ba så ni vet. 
Jag har inga nya bilder just nu, det får ni ta. Slänger in några från Weheartit istället.







"You’re my air, when I feel I can’t breathe.
Catching me, when I'm tripping over my feet.
We’ll get through this together.
You’re my smile, when I just want to cry.
Make it all better as you kiss my sad eyes.
I’m giving you my forever and ever."
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback