fggggggggggggghujjjjjjjjjjuyffflllllllllllllllllll

Cho bre! Tänkte säga förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann inte! Sara kom igår typ vid 14.45, det var väldigt trevligt. Ungen har varit saknad! Så när vi kom till mig sprang jag in i duschen, sen tillbringade vi dagen/kvällen åt att fixa oss för att sedan dra till UG. Det var asroligt!
Sen idag, typ vid 10 på morgonen tog vi bussen in till Umeå för att jag sedan skulle vidare till Vännäsby (där Jimmy bor) och hon till sin Pappa. Trodde då att Jimmy skulle möta mig i Umeå för att jag inte skulle gå vilse. Men icket.
Fick gå på stan med Sara till halv tre där jag fick ta bussen ända dit bort. (Jag var livrädd, på riktigt!)
Men det gick rätt bra, så jag var med honom. Tills typ halv sex då jag fick ta bussen tillbaka till Umeå för att ta bussen 18.20.. Trodde jag. När jag kom till busstation så gick det tydligen ingen buss då.. Så jag hade alltså kollat fel.. Så jag fick sitta helt ensam på busstationen i en och en halv timme typ. UTAN TELEFON, eftersom den hade fått slut ström. Kul. Fast ne!
Men det gick bra tillslut och jag är hemma och jag lever, halvt.
Jag lär blogga senare eller imorgon. Nu tänkte jag ge er några pictureeeees.



kul att jag ser likadan ut på alla bilder... HAHAHAHA.
pussåkram! //Matilda

Kommentarer
» sandra

Det är det värsta som finns att sitta på busstationen helt själv eller åka buss helt själv :S man känner sig ensammast i världen :o

2011-11-19 // 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback