Dear math...

Choo!
Just nu sitter jag och gör matteläxa, inte så jätteroligt. Men jag slipper göra matteprovet! Fett duktigt, jag var sjuk då jag skulle ha gjort det så då gick jag fram till Läraren idag och ba: Ska jag göra provet nu eller? 
Då svarade hon: Nej, jag tror inte du behöver göra det. Du kan ju göra några matteläxor istället?
Det tycker jag lät väldigt bra. Jag gör inte mycket matteläxa.. Heh. Men hellre det än prov. 
Ikväll ska jag iallafall till UG! Taggar som fan. Trots huvudvärken och mitt halsont.
Jag kommer nog antagligen skriva ikväll. Jag lovar!
Nu lägger jag in några bilder från weheartit.



Passande, huh?

Ge mig det där håret, någon?

yeah. 
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback