AMSTERDAM!

Hej alla läsare! förlåt att jag inte bloggat på ett tag, har inte haft tid! Asså ni fattar inte, har varit helt upptagen hela tiden. 
På måndag ska vi ha prov i musik så nu lär min kära syster mig att spela gitarr. Tro det eller ej, men det går hur bra som helst. Och eftersom jag ändå har tänkt lägga av med piano så passar det ju bra med gitarr. 
Ja, provet iallafall kommer vara att vi ska spela en låt med minst 3 ackord och vi ska kunna spela med bra flyt. 
Jag har valt Coldplays Amsterdam. Den är inte för svår för en nybörjare och den är riktigt bra!
Jag tänkte hitta bilden som Amanda tog igår då jag spelade, men det går inte.. Troligen för att hon bara har den på telefonen.. men jag kan ju länka låten!
Sjukt bra är den!
Men vad tror ni? Kommer jag spika provet? ;)
Massa kärlek till er! //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback