mm... jo.. ja..

Choo!
Igår var ju balen, den var rätt awesome, eller nja. Inte bättre än förra, men den var okej. Inte dålig men inte överdrivet bra. Fast en del grejer var ju kul. En del inte.
Men jag ska inte klaga! För jag hade roligt, jag var ju med världens bästa människor!
Helt åttiotalsklätt också.. MHHHHMMM. 
Jag hade tänkt ge er några bilder, men glömde laddaren hos Emmeli (Ni som har en Xperia eller liknande, vet att laddarsladden är samma som USBsladden) 
Men det finns en bild som jag nog kan ge er. 

Ingenting går som jag vill, hela datorn har typ laggat ihop. Så jag var tvungen att starta om den!
Jättedrygt, för jag hade skrivit värsta texten här på blogg, men den försvann.. Kunde ju inte spara eftersom den laggade. 
Så nu har jag varit duktig och skrivit om. Ger er den där bilden och några från Weheartit. 

Rätt snygga va? Jag ser ut som en bodybuilder, hade asfett med axelvaddar </3



Ha en trevlig lördag allihopa!
Puss och kram! //Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback