man ba: K.

Cheeeeeeena!
Idag var jag i skolan, det var asjobbigt. Bara allmänt tråkigt å ba cp. 
Måste plugga också, har visst prov imorgon.. Hoppsan hejsan. Men det lär nog gå bra. Hoppas jag.
Tänkte faktiskt plugga jävel nu, men jag kan ju inte dissa bloggen?
Anyways så fyller Magnus år idag! (Mammas sambo)
Stort grattis till han! Har bakat en kladdkaka, dagen till ära. 
jepjep. 
Förövrigt så taggar jag att fira Jul i Stockholm med syster, pappa och farmor och dom. Det kommer bli helt awesome!
Bara komma bort från den här lilla hålan.

Fina fjorrefrillan. 

Ah det får räcka.
Puss och kram! //Matilda.

Kommentarer
» theaa<3

jaha kommer sakna dej i högliden då.... :(



2011-12-02 // 13:29:02
URL: http://theasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback