Lite mera Mmm.. i livet.

Chobree allihopa!
Idag har jag typ vart i skolan, å hade musikprov! Fast det gick bra så det var lugnt. Har typ 4t9i4396496859704680598 prov till i veckan, känns jätteroligt. Tänker nog plugga ikväll..
ah iallafall, efterskolan följde ella med mig hem och vi bakade muffins.
Och såklart så är vi alltid seriösa när vi bakar *hosthost* så vi skrattade sönder till allt. Jag la mig ner på golvet å dog av skratt där ett tag..
Någon dag i veckan kommer systeryster klippa mig, det kanske jag har sagt? 
Hoppas att det blir ikväll! Är sjukt less på mitt hår just nu. 


Gillar ändå fjortisfrisyr.. eller ah, den här iallafall.
Men det blir nog bättre när jag har klippt mig. :D
Har ingenting mer att säga!
Puss och kram! //Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback