Lämna aldrig en galen tjej ensam med en pensel och lite färg.

Precis.. Det bör man aldrig göra. Då kan det gå som det blev idag på bildlektionen vi hade.
Och.. Resultatet blev galet.
Nejmen, vi fick en Fotouppgift, vi skulle fota 5 bilder på oss själva med olika "teman", och ett av de teman jag valde var "Mitt inre jag". Och eftersom jag är en ganska galen person så tänkte jag att om jag gör något galet på utsidan kan det liksom spegla insidan. Det tyckte bildläraren var asbra idé så jag blev ensam med en pensel och färg.. Guess what happened? ANSIKTSMÅLNING. Hihi. Såklart tog jag några bilder, som ni ska få. 
Tog även seriösare, som ska vara med i uppgiften. De bilder JAG tog var liksom bara för att kunna blogga, för att ha något att blogga om. HAH. 
Sitter förövrigt och webbar med Max. Han är söt. Otroligt. 
Så väldigt söt att jag (igår) blev distraherad av hans söthet att när jag skulle dricka så hamna allting i tröjan.
I'VE GOT THE SKILLS... LIKE JAGGER. Haha åh, jag är så trött. Det kanske märks. Lol.
Borde nog sluta skriva nu..


som sagt.. så kan det gå.

max är otroligt söt, som jag sa.
Han kan känna sig stolt som får vara med så mycket på min blogg.
DU BETYDER! <3
Puss och kram!
//Matilda

Kommentarer
» nadja

han ser nog inte så glad ut

2012-01-06 // 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback