If my heart was a house..

Choobre!
Idag, har varit en jobbig dag, igår också, därav inget bloggande. Men nu är jag "Back on Track" Eller något.
Hade prov igår, och idag. Hoppas iaf att det gick bra.
Asså förlåt, har så mycket att säga men jag orkar inte. Så istället kommer jag väl blogga igen, slänga in massa bilder från Weheartit. Som vanligt.. Men jag vet att ni gillar det så ni får leva med det. 
Har tagit massa nya bilder idag, men känner mig så fruktansvärt ful så alla ser cp ut. Men ajajaja.


Asbra låt. osvosv. 


japjap..Inte så mysiga bilder.
Och en till grej, jag fattar inte vad som har hänt. Jag går och är konstant kall, har kalla hände och fötter hela tiden. Det är jättejobbigt, min lärare sa att jag har lågt blodtryck.. och en del säg att jag är kallblodig.
Inte okej, jag var varm hela tiden förut.. :c
Ledsen chey, jaop. 
Puss och kram! //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback