FÖRLÅT!

Hej kära läsare! Jag är verkligen jätteledsen att jag inte har bloggat något i veckan! Men jag har varit sååå upptagen!
I måndags var jag, mamma och mina småsyskon på Amandas julkonsert på hennes skola. Det var sjukt kul!
I tisdags (igår) var jag på mingos avslutning, så orkade inte datorn efter det. Sen idag har jag packat, packat, packat och bakat massor! Åsså har jag testat en sminkning jag eventuellt ska ha imorgon. Rött och fint..
Ah, imorgon är det alltså skolavslutning! Taggar fett mycket. 
Sen drar jag och Amanda till Stockholm, det kommer bli sjukt kul. Dock kommer jag inte kunna/orka blogga något medan jag är där. Men jag ska försöka blogga då och då. 
Hoppas att ni kan leva med det. Jag antar att ni också lär vara rätt upptagna under julhelgen? 
Jag vet inte vad jag ska säga mer..
Jo, att jag ska hitta på lite julrim nu till alla fina paket jag har köpt. Hihi.

God Jul och Gott Nytt År på er! <3
PUSSAR OCH KRAMAR!
//Matilda.


Kommentarer
» izza

mjaooow. det vart faktiskt på tiden att du uppdaterade :c blev lite tråkigt att läsa samma inlägg om och om igen :cccc

Nu tycker jag du ska följa min blogg också. tralalalal. mögelimög. puss loveyaaa ♥

2011-12-21 // 21:33:09
URL: http://legostad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback