Everywhere?! Everywhere.

Hejhopp gummisnopp!
Hann ju inte blogga förut, eftersom mina syskon ville ha datorn. Sen drog jag till Emmeli, å vi for till UG.
När vi hade varit där en stund kom det in 3 jättelånga killar, som inte har varit där förr. Jag blev asrädd, för den ena såg lite läskig ut.. 
Hade visst fel, dom var jättetrevliga. (Ah, 2 av dom iaf.) Och den ena var Sandra (Sandys) kusin.
Men ah, dom var trevliga faktiskt.

Sen är jag så sjukt glad idag! 16/12/2011. Ett datum att komma ihåg. <3
Nu är det du och jag.
Du och jag. Jag och du. <3


Knasboll. <3
Hihi.
Har väl inte så mycket att säga, jo.. Att sötnosen på nedersta bilden kommer hit imorgon.
Då blire pusskalas upphöjt till 5. 
Puss och kram! //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback