En liten update.

Choobre alla fina läsare!
Jag är ju i stockholm och har det förjävla underbart! Allting är så himla mysigt. 
Och gissa vad? Ingen snö! Hur skönt som helst ju. Igår var det julafton, för er som missat det. Jag hoppas att ni hade en underbar julafton och att ni fick massa fina julklappar. 
Det fick iallafall jag. Jag är så glad för dom. Seriöst, fick allt man kunde önska sig! Och fler väntar där hemma!

Brasse-Nisse har brutit svansen, stackaren. Så nu åker de iväg till veterinären och ska kolla hur det är. Och jag stannar hemma för att inte bli så fruktansvärt allergisk. Tur att man har världens bästa syster som lånade ut sin dator till mig. 
Kommer väl kanske en liten update imorgon, eller om några dagar. 
Nu vet jag inte vad jag ska säga.. Jo, MAX OM DU LÄSER DET HÄR SÅ:
Saknar jag dig, väldigt mycket. KOM HIT! <3
Puss, älskar dig finis. 

Puss och kram!
//Matilda.

Kommentarer
» maxxa

jag skanr dej oxå<3

2011-12-25 // 15:17:12
» MATHILDA

Du och Max är så söta tillsammans!!

2011-12-25 // 20:35:03
URL: http://mathildavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback