Angels On The Moon.

Choobre!
Jag har ju lovat att ni skulle få bilder på hur jag såg ut, å det ska ni få. Men säkert har dom flesta av er sett på facebook eller så. Men det skadar ju inte å lägga ut här också.
Idag har jag inte gjort mycket alls, gått till Em och hämtat min hårspray och laddaren som jag hade glömt. Och jag har städat och suttit vid datorn. Inte sådär jättekul menmen. Sen ikväll ska jag lira lite gittar och kanske klippa håret!!! :DD:DD:D:D:D:DD:D:D::DD
Nejmen, jag hade tänkt be min kära syster klippa min lugg så den blir fin. Och isåfall så får ni ju bilder!
Vill ju också färga håret någon galen färg, men det får jag inte.. Funderar på KNALLRÖTT. Har ju haft rött förut, men var allergisk mot den färgen. Så isåfall kanske det blir hos någon frisör. 
Eller så kanske jag färgar det medan jag är i Stockholm. *Fniss*
Ah, nu lite bilder. 

Såhär såg jag alltså ut. Och jag hade midjehöga byxor, mörkblåa. Ett rosa linne och den där fula kavajen med axelvaddar ut till rymden typ.
Jag sa ju att jag städade.. Kolla så fint det blev.
Före:

Efter:

Känner mig asduktig å sååå..
Hoppas ni har en trevlig kväll! 
Puss å kram! /Matilda.

Kommentarer
» Sofia

Glömde säga att du var tvåa på bäst klädda i Fredags ;)

2011-12-04 // 17:59:13
» Sandra

Du va så snygg ;D

2011-12-06 // 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback