ah... K?

Chobreee!
Idag har jag varit på skolan, som vanligt. Det sög, eftersom jag (av en anledning) fick asont i huvudet och näsan och blev jätteyr. Det var inte kul. Inte alls faktiskt.
Ja iallafall, då jag kom hem gjorde jag varm choklad med vispgrääde på. Aslyx.
Sen skulle jag göra matteläxan.. Det slutade visst med att jag somnade..
Och nu sitter jag här. Askul eller något. Har iaf tagit nya bilder idag, känner mig stolt.
Ikväll blire nog mingos å sen vet jag inte. Bloggar väl då eller nått.

ba mmmmmm choklad <3

asfin liten redigerad bild.

Tell me lover are you lonely?
The thing we need is
Never all that hard to find
Tell me baby what's your story?
puss och kram! //Matilda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback